خدمات پس از فروش کنوود

تعمیرات لوازم خانگی

قیمت غذاساز, غذاساز کنوود

قیمت غذاساز

آماده سازی غذای ساده تر

غذاساز کنوود مدل Multipro FDM791  شامل یک کاسه ۳ لیتری مناسب برای غذا خانواده، ۵ نوع رنده مواد غذایی، یک کاسه کوچک ۰٫۵ لیتری مناسب برای خرد کردن مقادیر کم و یک مخلوط کننده مقاوم در برابر حرارت ۱٫۵ لیتری برای ساخت مخلوط یخ سرد یا سوپ داغ بدون خطر ترک خوردن است . برای خرد کردن انواع مواد غذایی حتی ساده تر و صرفه جویی در وقت به کمک شما می انجامد .

موتور قدرتمند  ۱۰۰۰ وات و۸ تنظیم سرعت متغیر، به علاوه پالس، شما را به کنترل کامل بر روی پخت و پز خود را برای نتایج کامل در کم ترین زمان هدایت می کند. و با دوام تمام فلزهای فلزی، همه ی فلزات را با هر نوع آشپزخانه سازگار می کند.

غذاهای هیجان انگیزتر، سریعتر، با تنوع زیاد

غذاساز کنوود مدل Multipro FDM791 همراه با طیف گسترده ای از لوازم یدکی به کمک شما در آشپزی می آید. از تیغه چاقوی فولادی ضد زنگ برای ریز کردن پیاز و گوشت برای نخود فرنگی خوشمزه، سبزیجات تکه ای یا رنده شده با دیسک های برگشت پذیر، برای تهیه خامه از همزن دوقلوی فلزی استفاده کنید و حتی با تیغه خمیر مخلوط کنید.

علاوه بر این، از آب پرتقال تازه با مطبوعات مرکبات لذت ببرید، تراشه های چیپس را با رنده غذاساز کنوود تهیه کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید .

قیمت غذاساز

این غذاساز ۳۲ قابلیت انجام ۳۲ کار را دارد و نسبت به قطعات و لوازم جانبی که دارد قیمت مناسبی دارد . قیمت غذاساز بستگی به انتخاب نوع و مدل آن دارد. غذاساز کنوود در مقایسه با غذاساز مولینکس قیمت ارزان تری دارد .

۴ نوع رنده استیل دوکاره که هر کدام دو کار انجام می دهند رنده کردن را آسان تر کرده است .

بدنه فلزی این غذاساز یکی دیگر از مزایای این غذاساز است که علاوه بر مقاوم بودن، وزن سبکی نیز دارد.
همچنین با شیشه مقاوم ترمودینامیکی این غذاساز کنوود دیگر استرس شکسته شدن شیشه آن را در ترکیب غذای سرد و گرم نداشته باشید.

غذاساز کنوود, قیمت غذاساز, قیمت غذاساز کنوود, تعمیر غذاساز, تعمیر غذاساز کنوود, قطعات غذاساز, قیمت غذاساز کنوود, خرید غذاساز, شفت غذاساز, کاسه غذاساز, تعمیرات لوازم خانگی, خدمات پس از فروش کنوود, خدمات کنوود, غذاساز مولینکس

قبلی

تاریخچه شرکت کنوود

بعدی

خرید جاروبرقی

1 Comment

  1. علی

    باسلام
    من به نوبه خودم از سازنده این سایت کمال تشکر را دارم .
    مخصوصا اون قسمت تاریخچه کن وود که فوق العاده بود.
    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Powered by Aminseifi & Kenwood