خدمات پس از فروش کنوود

خدمات پس از فروش کنوود ( سیفی ) با ۴۰ سال سابقه و تجربه کاری آماده خدمت گزاری بوده و هم اکنون نیز می باشد .

تعمیر لوازم زیر در خدمات پس از فروش کنوود پذیرفته می شود :

تعمیر انواع لوازم خانگی، تعمیر جاروبرقی، تعمیر بخارشوی، تعمیر غذاساز، تعمیر چرخ گوشت، تعمیر ماکروفر، تعمیرآبمیوه گیری، تعمیر ماشین آشپزخانه، تعمیر آب پرتقال گیری، تعمیر جاروشارژی، تعمیر اتو، تعمیر توستر، تعمیر اتو پرس، تعمیر خردکن، تعمیر قهوه ساز، تعمیر گوشتکوب برقی، تعمیر سشوار، تعمیر کباب پز، تعمیر ساندویچ ساز، تعمیر سرخ کن، تعمیر بخارپز، تعمیر مخلوط کن، تعمیر چای ساز، تعمیر همزن برقی و …

خدمات پس از فروش کنوود در ابتدا کار خود را با همکاری کن کالا آغاز کرد و با تولید قطعات ریز لوازم خانگی موجب پیشرفت این کن کالا و دردسترس بودن همیشگی قطعات و قیمت مناسب آن ها موجب رضایت مردم بوده و شده و هم اکنون نیز ادامه دارد و تا نهایت امکان برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش می کنیم .

پس از همکاری با کن کالا همکاری با ستاره جهانی کیش را آغاز کردیم . این دوران که دوران طلایی کنوود در بازار ایران بود با واردات موفق محصولات کنوود با قیمت های مناسب موجب افزایش توجه مشتریان به لوازم خانگی کنوود شد و هم اکنون کنوود در بین مردم برندی شناخته شده می باشد و خدمات ما سعی دارد با صرف حداکثر تلاش و انرژی خود و زنده نگه داشتن نام و برند کنوود در ایران مشتریان خود را راضی نگه دارد .

 

اکنون که در اوج تحریمات و نبود قطعات هستیم کوشش می کنیم رضایت مشتریان را تا حد امکان پایدار نگه داشته و درخواست تعمیر مشتریان را پذیرا و به نحو احسن انجام دهیم . لذا از شما خواهشمندیم لوازم خود را به دست افراد نا وارد و کم تجربه نسپارید .

از صفحات زیر می توانید با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

درخواست تعمیر لوازم خانگی

وب سایت خدمات پس از فروش کنوود