ماشین آشپزخانه

ماشین آشپزخانه

ماشین های آشپزخانه کنوود منحصر بفرد هستند . مفهوم فنی آنها که شامل لوازم جانبی متنوعی میباشد ،هنوز در دنیای امروز بی مانند است و این امری تصادفی نیست که بهترین کمک سر آشپز بوده و ابتدایی ترین تا حرفه ای ترین منو را تهیه میکند .

کنوود ماشین های آشپزخانه متنوعی را ارائه میدهد که بیش از ۳۰ وسیله جانبی داشته و محدودیتی در تهیه دستور العمل های غذایی خوشمزه و متنوعی که میتوانید آماده کنید وجود ندارد .تاکنون دستگاهی در زمینه آسیاب حبوبات ، تهیه خمیر نان و پیتزا ، مخلوط کردن کره و خمیر برای تهیه انواع پن کیک و کلوچه و پای های متنوع ،خرد و ریز کردن سبزیجات ،تهیه مارمالاد میوه و ارائه شفاف ترین و نرم ترین حالت آن هرگز نبوده است . با ارائه سبک همه گیر کلاسیک که هرگز از مد نمی افتد ،بخصوص برای بهتر کردن تزیین آشپزخانه طراحی می شوند .ماشین آشپزخانه مناسب و قدرتمند کنوود سریعا به دستیار موثر قابل اعتماد آشپزخانه تبدیل می شود که نمی توانید بدون آن کاری را انجام دهید . پخت غذای خوب با ماشین آشپزخانه کنوود کار آسانی است .

مشخصات میله های کاسه:

ماشینهای آشپزخانه کنوود میتواند هر کاری را سریع و متفاوت انجام دهد همه کارهایی که نیازمند زمان و صرف انرژی هستند (تخم مرغ زنی ،خمیرکردن و مخلوط کردن ) را میتوان به آسانی ،با ایمنی و موفقیت انجام داد . ماشین آشپزخانه با انجام کلیه امور فرآوری مواد آشپزی با دقت قابل ملاحظه ای سازگاری دارد . در واقع میتوان گفت که کارایی و مهارت لوازم جانبی هر گونه نیاز احتمالی را در آشپزخانه برطرف میکند .با سرعتهای متغیری که گیربکس به محورهای مختلف انتقال می دهد ، نتیجه حاصله همیشه خوب است (مقدار یا ضخامت خمیر مایه هر چقدر که باشد).

سه میله وجود دارد که به محور دورانی درون کاسه متصل می شود این محور به میله امکان می دهد تا اندکی از مرکز خارج شده و به دنبال لبه کاسه به سمت خود برگردد . بنابراین خمیر مایه به صورت ثابت به وسط کاسه آورده می شود تا نتیجه خوبی را به دنبال داشته باشد .

تخم مرغ زن بالونی شکل :

برای تهیه خمیر مایه ، سفیده تخم مرغ و بهم زدن خامه ، برای هم زدن و نرم کردن کره یا خامه و تهیه انواع موس ، برای تهیه خمیر مایه نان جهت استفاده در سرخ کن یا تهیه پن کیک .

خمیر زن سبک (K شکل) :

جهت تهیه کلوچه پف دار ، کلوچه های با رویه ضخیم ، کماج یا کلوچه برای بیسکویت یا کیک  ، برای درست کردن پوره سیب زمینی

میله خمیر زن برای خمیرهای سفت و سنگین (Dough –hook)

برای مخلوط کردن همه نوع خمیر : خمیر نان ، خمیر پیتزا ، خمیر کلوچه یا ماکارونی .برای رسیدن به نتایج بهتر ، حتی با مقادیر خیلی کم ، مانند مخلوط کردن یک سفیده تخم مرغ ، همه ابزارهای کاسه را می توان در ارتفاع مورد دلخواه تنظیم کرد .